آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید سال : 11
بازدید کلی : 23336

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 23336
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
نظرات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در آئین پایانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش گفت: با وجود تعداد قابل توجهی از  قاریان و حافظان قرآن کریم و برنامه ریزی ها و فعالیت های گسترده قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، شجره طیبه قرآنی در ارتش هر روز ریشه دار تر و پربار تر می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام واحدی در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در برپایی مسابقات قرآنی در بین سازمان ها و نهادهای کشور پیشگام بوده و از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا امروز رقابت های قرآنی خود را به طور منظم برگزار نموده است؛ الحمدالله امروز نیز در امر توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و حدیث و اهتمام به امور قرآنی یکی از سازمان های برتر و موفق کشور بوده به طوریکه حاصل این فعالیت ها، معرفی صدها قاری و حافظ ممتاز کشوری و بین اللملی از بین کارکنان و خانواده های محترم این عزیزان به جامعه قرآنی کشورمان می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و همت حفاظ جوان و نوجوان و خانواده های آنان که در طی سالهای گذشته در مدت زمان کوتاهی توانسته اند موفق به حفظ قرآن کریم شوند؛ به فعالیت های اثرگذار عقیدتی سیاسی های یکان های ارتش در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: اهتمام عقیدتی سیاسی ها به انجام فعالیت های قرآنی که الحمدالله تا امروز منشأ اثرات بسیار خوبی در سطح ارتش بوده است مورد تاکید ما می باشد و مسابقات قرآنی به منظور ارزیابی این فعالیت ها هرسال و به صورت منظم در سطوح و مقاطع مختلف برگزار می گردد.


تعداد بازدید از این مطلب: 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
نظرات

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در این مراسم با اشاره به اینکه انس با قرآن و نشستن بر سر سفره قرآن کریم برای همه حافظان و قاریان و خدمتگزاران قرآنی ارزشمند بوده و از الطاف الهی می باشد؛ گفت: فعالیت های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران منشأ اثر و قابل توجه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی دشمن به طور آشکار در مقابل ما قرار داشت و نقشه های او قابل شناسایی و مقابله بود، گفت: امروز شناسایی نقشه ها و تاکتیک های دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار پیچیده بوده و با توجه به اینکه دشمن مرتب چهره عوض می کند، شناخت نقشه ها و فریب های او نیاز به برنامه ریزی گسترده و دقت زیادی دارد که تنها با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت می توان به این شناخت و معرفت رسید.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با جنگ نرم دشمن و ناتوی فرهنگی گفت:  در حال حاضر در زمینه مقابله با جنگ نرم فعالیت های بسیار خوبی هرچند پس از تاخیر زیاد در سطح کشور در حال انجام و پیگیری می باشد که یکی از مهمترین آنها ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان است.

دکتر افتخاری همچنین تصریح کرد: امروز دنیای استکبار در دفاع از حقوق زنان، کودکان و جوانان حرفهای زیبایی می زند و کنوانسیون های مختلفی در دفاع از حقوق آنها تشکیل می شود، اما در برابر مداخلات نظامی، جنایات تکفیری ها و ظلمی که علیه زنان و کودکان عراق و غزه و ... می شود چرا صدایی از این مجامع و کنوانسیونها به گوش نمی رسد و سکوت کرده اند؟!!

تعداد بازدید از این مطلب: 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
نظرات

راسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بین 9384 شرکت کننده در مراحل مقدماتی این دوره از مسابقات، در مجموع 324 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که طی دور روز رقابت در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان 123 نفر (شامل 34 نفر از خواهران شاغل، 40 نفر از برادران و 49 نفر از خواهران در بخش خانواده های کارکنان ارتش) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که در حضور مسئولان و فرماندهان حاضر در مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.



بنابر این گزارش، در بخش خواهران شاغل خانم ها: معصومه، محمدپور، فرشته تاخیره، سکینه مرادی و فاطمه فلاح در قرائت ترتیل، خانم ها: راضیه مؤمنی، سیده بی بی زهراحسینی، مرضیه عطایی و اعظم طلا در حفظ 5 جزء، خانم ها: بیتا سنگانی، پروین نوعی، مرضیه  غلامی و مریم عبدالله زاده در حفظ 10 جزء، خانم ها: حکیم عبدالعظیمی، معصومه عربی، پروین مهدی کرمی و  منصوره صادقی در حفظ 15 جزء، خانم ها: شهره طایی، مرضیه      مقصود لو و فاطمه جلالی در حفظ 20 جزء، خانم ها: ماه طناز استوار، سکینه طلایی، سهیلا محمد بیگی و کبری کشاورز در حفظ 30 جزء، خانم ها: زهرا پناه زاده، سهیلا غریب، سیده طاهره موسوی، خدیجه حقیقت گشتی و عصمت غریبیان در مفاهیم سطح یک و خانم ها: سمیه عباسی، سمیه نصرتی، مریم رحیمی، رقیه   تواضع و فرزانه واثقی در مفاهیم سطح دو رتبه های برتر را بدست آوردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393
نظرات

در آستانه فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه های فرهنگی-تبلیغی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروهای مسلح و حماسه آفرینی های بی بدیل رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در سالهای دفاع مقدس گفت: در برنامه های فرهنگی – تبلیغی ارتش به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با توجه به شعار "ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" مؤلفه هایی همچون ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان، ارائه توانمندی های ارتش در حوزه های نیروی انسانی و تجهیزاتی، تبیین اقدامات و ایثارگری های رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس، تمرکز بر سال اول جنگ و جایگاه ویژه ارتش در توقف، تثبیت و دفع دشمن متجاوز، توجه ویژه به اثرات ماندگار وحدت رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین روحیه جهادی و ایثارگری در توفیقات گذشته و امروز و تبیین آثار و برکات دفاع مقدس در نیل به خودکفایی و خوداتکایی و شکوفایی علمی، نظامی و فرهنگی ارتش با تکیه بر تولیدات و توانمندی های بومی و داخلی مورد تاکید قرار گرفته است.

امیر تقی خانی افزود: انجام فعالیت های فرهنگی - تبلیغی مراسم رژه پرصلابت یکانهای نمونه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه، تولید چندین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی و پخش آنها از شبکه های مختلف صدا و سیما در هفته دفاع مقدس، حضور گسترده فرماندهان و کارکنان ارتش در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه تهران و شهرستان های سراسر کشور در مورخه چهارم مهرماه، برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل و مراسم گرامیداشت شهدای والامقام عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از رزمندگان این عملیات غرورآفرین بخشی از فعالیت های فرهنگی- تبلیغی ارتش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال می باشد.



امیر تقی خانی در ادامه تصریح کرد: انتشار ویژه نامه ها، مقالات و مصاحبه هایی با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و رونمایی از 30 اطلاعیه ستاد مشترک ارتش در روزهای آغازین دفاع مقدس در پایگاه اطلاع رسانی و نشریات ادواری ارتش (صف و سرباز)، روزنامه های کثیرالانتشار، خبرگزاری ها و سایت های خبری و اطلاع رسانی کشور، حضور فرماندهان و پیشکسوتان در برنامه های زنده صدا و سیما و نیز بازدید و حضور آنها در تعدادی از رسانه های جمعی و مراکز علمی، دانشگاهی و فرهنگی کشور، فعالیت های مختلف فرهنگی – تبلیغی عقیدتی سیاسی های یکان های آجا در سراسر کشور، برگزاری مراسم شب شعر و خاطرات دفاع مقدس در یگانهای آجا و مراسم تجلیل از سربازان نمونه دوران دفاع مقدس نیز از جمله برنامه های دیگری است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین گفت: یکی دیگر از محورهای مهم فرهنگی – تبلیغی ارتش در هفته دفاع مقدس امسال، برگزاری یادواره شهید سرلشگر ولی الله فلاحی در شهرستان طالقان در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس خواهد بود که در کنار آن یک همایش علمی- پژوهشی نیز در خصوص ابعاد شخصیت بزرگ و کم نظیر این شهید والامقام در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر یادواره شهید فلاحی در طالقان که با  همکاری مجدانه استانداری البرز و مسئولان شهرستان طالقان در روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد؛ ویژه نامه «شاهد یاران» بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به این شهید والامقام اختصاص یافته و همزمان ضمن چاپ مقالات متعدد در رسانه های جمعی، در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار کشور نیز ویژه نامه ای در این خصوص منتشر خواهد شد. همچنین درباره شهید فلاحی تعدادی مستند تلویزیونی تولید شده که در هفته دفاع مقدس از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

امیر تقی خانی در پایان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های منسجم و گسترده فرهنگی و رسانه ای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با پشتیبانی همه جانبه سامانه فرماندهی آجا و همکاری مناسب دیگر سازمان های مسئول در حوزه دفاع مقدس بویژه سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش، امسال شاهد تاثیرگذاری بیشتر این برنامه ها بر روی نسل جوان کشور باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
نظرات

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان، مهم ترین هدف سیاست های خصمانه خود را کشور و نظام جمهوری اسلامی قرار دادند ولی با هوشمندی و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیل به اهداف خود ناکام ماندند.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در همایش تجلیل از ممتازین نیروی زمینی ارتش در مشهد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و روحانیون نیروی زمینی برگزار شد، افزود: مهم ترین هدف آمریکا و مستکبران از زمینه سازی حادثه 11 سپتامبر و لشکر کشی به عراق و افغانستان، کشور ما بود و آنها برای حمله به ایران زمینه سازی می کردند ولی با رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح، به اهداف خود نرسیدند.

وی ادامه داد: مهم ترین تهدید امروز در منطقه و جهان، جنگ های نیابتی است و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تجهیز گروه های تروریستی و تکفیری نظیر داعش، النصره و جند الشیطان از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین شیعه و سنی دریغ نمی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان این که شغل نظامی گری سختی های خاص خود را دارد که ممکن است از چشم دیگران محفوظ بماند ولی اجر آن در پیشگاه الهی محفوظ است، افزود: نیمی از عوامل نقش آفرین در کسب برتری های ممتازین نیروهای ارتش مدیون همکاری خانواده های آنان است.

در پایان این همایش 313 نفر از ممتازین یکان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخشها و رشته های گوناگون تجلیل شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
نظرات

امیر سرتیپ دوم شاهرخ شهرام، معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به فرود هواپیمای شرکت اسکای دوبی امارات در فرودگاه بندر عباس گفت: این هواپیما در تاریخ 14/6/93 از مبداء قندهار به مقصد دوبی قصد طی مسیر از آسمان ایران را داشته است که به علت عدم تطابق معرف پروازی و مدل هواپیمای اعلام شده در طرح پروازی و به دلیل حساسیت موضوع از طریق مرکز عملیات پدافند هوایی در بندر عباس به این هواپیما دستور بازگشت داده می شود.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، شهرام در ادامه اظهار داشت: پس از اخطار به هواپیمای مورد نظر مبنی بر بازگشت و عدم تمکین این هواپیما بلافاصله اقدامات تاکتیکی انجام شد که پس از از انجام این اقدامات هواپیما ضمن برقراری تماس رادیویی جهت فرود در فرودگاه بندر عباس درخواست مجوز می کند که با مجوز قرارگاه پدافند هوایی در این فرودگاه به زمین می نشیند و پس از بررسی عوامل قرارگاه پدافند هوایی و عناصر تامینی فرودگاه مشخص می شود این هواپیما از نوع بویینگ 737 و متعلق به کشور امارات و دارای 141 نفر مسافر و 7 نفر خدمه پروازی است و پس از انجام اقدامات لازم و تصحیح طرح پروازی و اخذ مجوزهای مربوطه این هواپیما  فرودگاه بندر عباس را به مقصد دوبی ترک می نماید.

امیر شهرام تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی به صورت شبانه روزی و بدون وقفه آسمان کشور را رصد می کند و برابر مقررات هوانوردی بین المللی و قوانین کشور جمهوری اسلامی به هیچ پرنده ای اجازه ورود بدون مجوز و هماهنگی را به آسمان کشور نخواهد داد ودر این مورد با قاطعیت کامل عمل میکند.

تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
نظرات

با رشادت کارکنان ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش حملات هشت ساعته و پیاپی دزدان دریایی به یک فروند نفتکش ایرانی ناکام ماند.

دزدان دریایی در سه مرحله و در موقعیت‌های مختلف قصد ربایش یک فروند نفتکش ایرانی را داشتند که در تمامی مراحل ناوگروه سی‌و‌یکم نیروی دریایی ارتش تیم های تکاوران خود را به موقعیت‌ها اعزام و دزدان دریایی را متواری کرد.

این حملات که توسط بیش از 12 فروند قایق دزدان دریایی در فواصل زمانی مختلف و به مدت بیش از هشت ساعت به طول انجامید، در محدوده خلیج عدن و تنگه باب المندب رخ داد که کارکنان غیور ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در همه موارد آنها را فراری دادند.

گفتنی است با توجه به فروکش کردن اوضاع طوفانی دریا و مساعد شدن وضعیت جوی، امکان تردد قایق‌ها در محدوده خلیج عدن و شمال غربی اقیانوس هند فراهم شده و دزدان دریایی در اقدامی که نشان از سازمان یافته بودن حملات دارد از این فرصت استفاده کرده و مجموعه فعالیت‌های خود را افزایش داده‌اند. به گونه‌ای که طی یک هفته در چهار مورد کشتی‌های عبوری کشورمان را مورد تعرض و حمله قرار داده و در تمامی موارد حضور به موقع و اجرای عملیات دقیق ناوگروه سی‌و‌‌یکم نیروی دریایی ارتش مانع از دسترسی آنها به این کشتی‌ها شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
نظرات

چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ستاد آجا که پس از دو روز رقابت بین شرکت کنندگان در رشته های قرائت،حفظ و تفسیر با  معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با شرکت فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های کارکنان ستاد آجا برگزار شد؛ حجت الاسلام سید جواد بهشتی، مفسر قرآن کریم و مشاور وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می شود.

وی در ادامه گفت: برای رضایت قرآن، ما باید زیاد قرآن را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و از برکات معنوی این کتاب آسمانی بهرمند شویم تا در روز قیامت به واسطه این کتاب آسمانی مورد عفو و بخشش قرار بگیریم.

این مفسر قرآن کریم در ادامه تصریح کرد: انتظار قرآن کریم از ما این است که وقتی آیات الهی را می شنویم سکوت کرده و به آن توجه ویژه نماییم  و در آیات، روایات و قصه های قرآن کریم تدبر و تفکر کنیمهمانگونه که در این باره رهبر معظم انقلاب فرمودند: به سوی فکر کردن و تفهیم معانی قرآن بروید.

بنابراین گزارش: 150 نفر شرکت کننده این دوره از مسابقات که از بین 1500 نفر در مراحل مقدماتی به این مرحله راه یافته بودند طی دو روز در رشته های حفظ، قرائت  و تفسیر قرآن مجید به رقابت پرداختند که از میان آنها 56 نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش راه یافتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود