آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 37
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید سال : 39
بازدید کلی : 23364

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 23364
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
نظرات

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق گفت: دولت، ارتش و مردم مسلمان و انقلابی عراق با اتحاد و انسجام می‌توانند از شرایط پیش آمده، انقلاب عراق را مستحکم کنند. آمریکا که از نتیجه انتخابات موفق عراق خشنود نیست، خود پایه‌گذار گروه‌های تروریستی در زمان وزارت خانم کلینتون است.

سرلشکر فیروزآبادی درباره حضور احتمالی آمریکایی‌ها در عراق تصریح کرد: آمریکایی‌ها با هرگونه ورود و دخالت نظامی در عراق دنبال اهداف ناصواب که در صدر آن بهم زدن انتخابات عراق است، هستند و نباید به اشک تمساح آمریکایی‌ها توجه شود. آنها همچنان هم پیمان پشتیبانان تروریست‌ها در منطقه هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه صهیونیسم در ایجاد داعش و ناآرامی‌های عراق و سوریه افزود: داعش ترفند اسرائیل برای دور کردن نیروهای انقلابی از مرزهای اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست و رسانه‌های صهیونیستی نیز به این امر اعتراف کرده‌اند.

وی با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است

تعداد بازدید از این مطلب: 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
نظرات

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ مراقبت از مرزها را برای تسلط بر منطقه بیشتر کرده‌ایم تا پاسخی قاطع به تهدیدات بدهیم.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم جشن ازدواج 800 زوج جوان سرباز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به تحولات منطقه بخصوص عراق و همچنین با توجه به اینکه ارتش امنیت مرزها را به عهده دارد، الان وظیفه ارتش چیست، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نه برای این اتفاق که افتاده بلکه برای همیشه تحولات منطقه و جهان را رصد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما قبلا نیز در مرز حضور داشته‌ایم و امروز این موضوع مقداری پررنگ‌تر شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: آنچه که در کشورهای منطقه رخ می‌دهد بخشی از برنامه نظام استکباری،‌ صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ است. بنابراین پیام اصلی ما این است که مسلمانان هوشیار باشند و با طناب استکبار و صهیونیست‌ها به قعر چاه نروند.

حیدری اضافه کرد: از لحاظ نظامی، هرگاه فرمانده کل قوا صلاح بدانند به وظیفه قانونی و تکلیف خود عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا بعد از اتفاقات در عراق مراقبت از مرزها بیشتر شده است یا خیر،‌گفت: مراقبت‌ها را برای تسلط در منطقه بیشتر کرده‌ایم تا پاسخ قاطع به تهدیدات بدهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: البته ما تهدیداتی را متوجه مرزهای کشور نمی‌دانیم چرا که ملت و کشور بیدار هستند و تحت امر ولایت از هشداری و بیداری کاملی برخوردارند که ما نیز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
نظرات

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت 31 خرداد ماه، سی و سومین سالگرد شهادت شهید دکتر مصطفی چمران؛ وی را چهره‌ای ماندگار و الهام‌بخش در عرصه‌های جهاد فی سبیل‌الله و مبارزه علیه نظام سلطه و استکبار معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بخشی از این بیانیه آمده است: مطالعه و تأمل در زندگی شهید دکتر مصطفی چمران و شاخص‌های شخصیتی آن شهید ارجمند به‌ویژه بصیرت و آگاهی عمیق در حوزه حوادث و وقایع زمانه و هوشمندی و زکاوت در طرح‌ریزی‌های دفاعی و نظامی و نقطه اتکال و باور وی به معنویت و توکل الهی؛ نسخه‌های آموزنده و رهگشایی را فراروی نسل‌های تاریخ این سرزمین و نیروهای مسلح و مدافعین استقلال و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

در این بیانیه افزوده شده است: روح والا و وارسته و تجارب علمی و آموزه‌های انقلابی و مبارزاتی ناشی از حضور در لبنان و همراهی با رزمندگان مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی در پیوند با عنصر دین‌داری و ولایت‌مداری از وی چهره‌ای ممتاز و فراملی ساخته بود؛ به گونه‌ای که با گذشت بیش از سه دهه از فراغ آن شهید عزیز، نام و یاد وی نزد مجاهدان مدافع آرمان فلسطین منشأ حرکت و اندیشیدن به جهاد و مقاومت است.

این بیانیه در ادامه با ترسیم نقش‌آفرینی‌های سترگ و حماسی شهید چمران در عرصه‌ی مقابله با ضد انقلاب در ماه‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی و سپس رویارویی با ارتش بعثی صدام در جنگ تحمیلی تصریح کرده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد شهید چمران یکی از فرماندهانی است که در صحنه‌های برخورد قاطعانه با تحرکات براندازانه و تجزیه‌طلبانه گروهک‌های ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی در کردستان و نیز حماسه آزادسازی شهر پاوه از لوث وجود آنان، نقشی سترگ و سرنوشت‌ساز ایفا کرد و نام خود را با تاریخ مقاومت و دشمن‌ستیزی ملت ایران عجین و تصویری از عمق عشق به اسلام، انقلاب و سربلندی میهن عزیزمان را برای همیشه به ودیعت گذارده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به ولایت‌مداری وتبعیت همه‌جانبه شهید چمران از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیشتازی و سلحشوری در اجرای مأموریت‌های محوله توسط آن حضرت از جمله تلاش در تشکیل اولین وزارت دفاع دوران جمهوری اسلامی ایران را نشانه قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهید عزیز قلمداد و افزوده است: نیل به مدارج بلند و افتخارآمیز علمی در معتبرترین مراکز دانشگاهی جهان با رتبه ممتاز و اخذ مدرک دکترای الکترونیک و فیزیک پلاسما تنها بخشی از استعداد و ظرفیت‌های فوق‌العاده شهید چمران را برای حضور شایسته و کارآمد در سنگرهای خطیر مدیریتی و مسؤلیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که شهادت او مانع تداوم نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بزرگ و تعیین کننده شد.

این بیانیه در پایان با اشاره به اینکه جبهه‌های دفاع مقدس به‌ویژه کوهستان‌های سر به فلک کشیده کردستان دلاور و بیابان‌های گرم و تفتیده خوزستان قهرمان و مناطق عملیاتی جنوب کشور همچنان یاد و خاطره آن شهید وارسته و شجاع را فریاد می‌زند به نیروهای مسلح مقتدر و سلحشور کشور در ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مردمی توصیه کرده است: با تأسی به تفکر و سیره عملی و جهادی شهید دکتر مصطفی چمران و دیگر شهیدان عرصه‌های دفاع از انقلاب و منافع ملی، سربلندی و موفقیت خود در صحنه مأموریت‌های محوله را در تبعیت از ولایت  فقیه و تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) بیش از پیش تضمین نمایند

تعداد بازدید از این مطلب: 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
نظرات

پیکر امیر سرتیپ دوم خلبان حسین پور، جانشین فقید فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی در فرودگاه مهرآباد تشییع شد.

مراسم تشییع مرحوم امیر سرتیپ دوم خلبان رضا حسین‌پور، جانشین فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور جمع کثیری از فرماندهان، همکاران و خانواده وی در محل آشیانه جمهوری اسلامی ایران (فرودگاه مهرآباد تهران) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ازجمله حاضران در این مراسم بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
نظرات

آخرین روزهای جنگ تحمیلی دشمن با همکاری منافقین خلق عملیات گسترده ای علیه نیروهای ایرانی انجام داده بودند چندین کیلومتر به عمق خاک ایران از ناحیه جاده سومار به سه راهی ایلام نفوذ کرده بودند ما نیز در اثر در گیری های منطقه ای و تعقیب و گریز به حوالی شهر سومار که به دست متجاوزین عراقی افتاده بود رسیده بودیم. در روي جاده خاكي با آرايش باز راه مي رفتيم كه ناگهان يك خودروي عراقي در روي جاده درحال آمدن به سمت ما ديده شد يكي از سربازان دسته شناسائي كه عرب زبان هم بود درروي جاده نشست نشانه رفت ومابه هر سو پراكنده شديم سرباز شجاع با صداي بسيار به خودروي عراقي كه خیلي نزديك شده بود به عربي فریاد کشید:

قف : خودرو حامل يك افسر و دو نفر سرنشين و راننده بود آنها فرصت عكس العمل پيدا نكرده بودند در يك لحظه متوجه ما شده بوند وشايد خيال نمي كردند ما آزادانه در داخل محاصره آنها روي جاده راه برويم.

تعداد بازدید از این مطلب: 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
نظرات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: موفقیت‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی و نظامی، به برکت جوانان حاصل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه ششمین جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره با تدبیر عالی ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت تجلیل از سربازان نمونه برگزارشده است.

وی افزود: مردم باید بدانند که اعزام جوانان به خدمت سربازی فرآیند بزرگی است و باید خانواده‌های سربازان به این موضوع افتخار کنند.

آل هاشم اذعان کرد: در هر نهادی افرادی هستند که از نظم و اقتدار خاصی برخوردارند، که مسئولیت‌پذیری و نظم، در دوره سربازی بر رفتار این افراد حاکم شده است.

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند سربازی، دانشگاه انسان‌سازی و شخصیت‌سازی است، افزود: اگر در جامعه امروز موفقیت‌های عظیمی در کشور ما صورت می‌گیرد به همت جوانان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: موفقیت‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس، و عرصه‌های هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی و نظامی به برکت جوانان حاصل شده است.

وی در پایان گفت: جوانان باید بیشتر دیده شوند و ما باید با برقراری ارتباط بیشتر با آن‌ها، در صحنه‌های فرهنگی و سیاسی به موفقیت‌های قابل قبول‌تری برسیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1393
نظرات

مناسبت بیست و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، آئین بزرگداشتی باحضور رئیس ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در ستاد کل نیروهای مسلح بر عرشه یکی از شناورهای منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در ابتدای این آئین، دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش طی سخنانی امام را برجسته ترین شاخص انقلاب خواند و خاطر نشان کرد: هر نوع برنامه ریزی دشمنان حتی اگر با همراهی افراد ساده دل و غافل توأم شود در پرتو ایستادگی و بصیرت ملت بزرگ ایران که به واقع ادامه دهنده راه امام عزیز هستند، در نهایت به تقویت جمهوری اسلامی منجر خواهد شد .

در ادامه سردار موحدی نیز طی سخنانی گفت: امام(ره)، انقلاب و نظام را متعلق به توده‌های مردم می‌دانستند و همه پیروزی‌ها را به ملت منتسب می‌کردند. مسیر امام(ره) از مسیر نورانی اهل بیت(ع) و ولایت می‌گذرد .

سردار موحدی با بیان این که ترویج اندیشه های امام(ره) باید در یک فضای صمیمی و دانشگاهی صورت گیرد، تصریح کرد: دیدار از جماران و بازید از محل ساده زندگی امام، می تواند برای نیروهای جوان کشور در ایجاد یک پیوند عاطفی میان امام و جوانان که امام را ندیده اند بسیار تأثیرگذار باشد.

 

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) با تأکید بر حفظ وحدت میان نیروهای مسلح، تصریح کرد: همکاری و همدلی نیروهای مسلح در برگزاری با شکوه تر مراسم سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران موجب نا امیدی دشمنان این نظام خواهد شد.

سردار موحدی در پایان با اشاره به اهمیت اتحاد نیروهای مسلح از منظر حضرت امام خمینی(ره) گفت: اتحاد نیروهای مسلح یکی از خواسته‌های امام خمینی(ره) بود لذا مراسم بزرگداشت ایشان باید محل تبلور اتحاد بین همه نیروهای مسلح باشد

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
نظرات

طی مراسمی و همزمان با 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، مرکز صدای مشاور خانواده ها به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی خانواده های کارکنان ارتش در این رابطه به پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت: امروزه برای مشاوره های اجتماعی سامانه های گوناگونی وجود دارد که به خانواده ها کمک می­کند دستیابی به روان شناس، مشاور و مددکار اجتماعی سهل و آسان شود و مشاوره تلفنی می تواند یکی از مهم ترین ابزار جهت دسترسی آسان و سریع به مشاور باشد.

وی در ادامه گفت: با تدبیر ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و هدایت و حمایت معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان؛ مرکز صدای مشاور خانواده های کارکنان ارتش همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام طی مراسمی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

  مدیر امور فرهنگی خانواده ها هدف از راه اندازی این مرکز را ارتقای سلامت روانی و تحکیم بنیان خانواده های کارکنان و رفع موانع تنش آفرین در زندگی فردی و اجتماعی و نیز ارائه مشاوره در خصوص مسائل خانوادگی، ازدواج، تربیتی و مذهبی عنوان کرد.

وی افزود:  علاقه مندان به دریافت مشاوره از این مرکز می توانند از ساعت 8 تا 14 با شماره تلفن 42640- 021 تماس بگیرند.

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
نظرات

همزمان با سوم خرداد سالروز پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، مراسم شکرگزاری یکان های منتخب ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین در حرم امام راحل برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی رزمندگان برای دفاع در برابر همه تهدیدها سخت و نیمه سخت تاکید کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) در روز دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز شد و با ۲۶ روز مقاومت، عملیات در چنین روزی و در روز سوم خرداد ۶۱ پایان پذیرفت و به اشغال ۵۷۵ روزه یا ۱۹ ماهه خرمشهر پایان داد.

وی در ادامه یکی از ویژگی‌های عملیات بیت‌المقدس را زمان کم این عملیات تا عملیات قبلی یعنی عملیات فتح‌المبین دانست و افزود: حدود یک ماه پیش از این عملیات، عملیات فتح‌المبین توسط رزمندگان اسلام انجام شده بود که همه نظامیان می‌دانند که یک ماه زمان کمی برای برگزاری چنین عملیاتی با این وسعت و عظمت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: حضرت امام (ره) از عملیات فتح‌المبین به فتح‌الفتوح یاد کردند که این عملیات در فروردین سال ۶۱ پایان یافت که دقیقا پس از یک ماه از این عملیات، رزمندگان اسلام خود را برای اجرای عملیات بیت‌المقدس آماده کردند که این زمان کمی برای اجرای عملیات بود.

امیر سیاری افزود: منطقه عملیات بیت‌المقدس حدود ۶ هزار کیلومتر بود و نزدیک به دو برابر وسعت نسبت به عملیات فتح‌المبین داشت که رزمندگان اسلام می‌بایست با تجهیزات و ادوات محدودی که در اختیار داشتند این عملیات را نیز به سرانجام برسانند.

وی تاکید کرد: دشمن تا بُن دندان مسلح پس از فتح خرمشهر اعلام کرده بود که اگر ایران بتواند خرمشهر را فتح کند، کلید بصره را به او می‌دهیم که رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس توانستند طی ۲۶ روز خرمشهر را فتح کنند که این از عجایب روزگار بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه یکی دیگر از ویژگی‌های عملیات بیت‌المقدس را قدرت اجرای عملیات تهاجمی عبور از رودخانه توسط نیروهای نظامی دانست و افزود: در شب اول عملیات، این اتفاق توسط رزمندگان اسلام افتاد و نزدیک به ۴۰ هزار نیرو و حدود ۲۵۰۰ خودرو و تجهیزات نیز توسط رزمندگان اسلام از رودخانه عبور داده شدند که این نیز از عجایب است.

امیر دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنانش به نتایج داخلی و بین‌المللی این عملیات پس از فتح خرمشهر اشاره و تصریح کرد: نتایج ارزشمند سیاسی و نظامی که پس از این عملیات به دست آمد از ویژگی‌های عملیات بیت‌المقدس بود. در این عملیات نیروهای نظامی موفق شدند به هدف تاکتیکی دسترسی پیدا کرده و خرمشهر را آزاد کنند همچنین دشمن را تا پشت مرزهای جمهوری اسلامی ایران به عقب برانند و برای اجرای عملیات‌های بعدی نیز آماده شوند.

دریادار سیاری انهدام ماشین جنگی دشمن را یکی از دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر دانست و گفت: بخش عمده ای از ماشین جنگی عراق از جمله پنج لشکر دشمن با رشادت‌های لشکر اسلام در عملیات بیت‌المقدس منهدم شد.

وی در ادامه ۱۸ هزار اسیر، ۱۶ هزار کشته و مجروح و انهدام ۳۴ هزار نیروی دشمن را یکی دیگر از دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس دانست و گفت: این دستاوردها علیرغم همه پشتیبانی‌ها و تقویت‌هایی که از سوی کشورهای دنیا برای کشور انجام می‌شد به دست آمد و ما توانستیم از این طریق ماشین نظامی دشمن را منهدم کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به نتایج سیاسی این عملیات و فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: اولین اثر این عملیات این بود که ما به هدف راهبردی مشخص شده که از ابتدای جنگ و دفاع مقدس با رهنمودهای امام بزرگوار مد نظر داشتیم، دست یافتیم.

وی به آثار بین‌المللی، ملی و فرامنطقه‌ای این عملیات اشاره کرد و گفت: این عملیات باعث شد جمهوری اسلامی ایران همواره موضع و دست برتر را داشته باشد و دشمن در موضع انفعالی قرار گیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
نظرات

مرحله اول رزمایش بیت‌المقدس 26 نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: رزمایش یگان‌های موشکی نزاجا به پایان رسید/ اصابت راکت‌ها به اهداف

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، مرحله اول رزمایش بیت‌المقدس 26 نیروی زمینی ارتش دقایقی پیش و پس از شلیک انواع سامانه‌های راکت‌انداز نازعات N10 ، نازعات N6، راکت فجر 5 به پایان رسید.

بنابر اعلام نیروهای مستقر در دیدگاه این راکت‌ها پس از شلیک با موفقیت به اهداف اصابت کردند. در این مرحله از رزمایش که در منطقه عمومی کاشان برگزار شد، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نزاجا، جمعی از فرماندهان ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین شهر کاشان، ‌آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود