آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 53
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید سال : 55
بازدید کلی : 23380

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 23380
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
نظرات

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دانش بومی کشور، که نتیجه تلاش دانشمندان جوان کشور  است، باعث افزایش عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان شده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم پانزدهمین سالگرد امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر فرماندهان و مسئولان بلندپایه این نیرو در مسجد النبی (ص) ستاد نیروی هوایی برگزار شد، با اشاره به تلاش های شهید سپهبد صیاد شیرازی در ارتقای دانش بومی در ایران گفت: زندگی شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل های آینده است و حقیقتاً لازم است نسل های بعد بتوانند از زندگی 55 ساله این شخصیت بزرگوار به درستی استفاده کنند.

وی در ادامه با ستایش روحیه سلحشوری، فداکاری و شجاعت شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) پس از غائله کردستان زمانی که احساس کردند بخشی از میهن اسلامی در خطر است، به دنبال نجات غریق کردستان بود که این مأموریت مهم را به شهید صیاد واگذار کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی وحدت بخش ارتش و سپاه بود، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی با در اختیار گذاشتن تجارب خود به هر دوی این نیروها موجب ایجاد وحدت بین ارتش و سپاه شد

تعداد بازدید از این مطلب: 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
نظرات

امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان و در دومین روز از هفته ارتش در نماز جمعه مورخه 22/1/1393 به عنوان سخنران بیش از خطبه ها سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، کارکنان، خانواده ها و ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت به همراه مردم شهید پرور حضور گسترده ای در نماز جمعه این هفته که در دانشگاه تهران برگزار می شود خواهند داشت.

خطبه های این هفته نماز جمعه تهرات توسط آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران ایراد خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
نظرات

تعدادی از ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از برنامه های شانزدهمین دوره مسابقات و جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی و نیز بزرگداشت شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های ایشان، اقدام به برگزاری همایش عظیم دوی صحرانوردی نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مسابقات که با حضور2900  دونده از ستاد فرماندهی کل ارتش، نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، آموزشگاه­ها،دانشگاه­ها و یکان­های تابعه ارتش و نیز تعدادی از جانبازان، پیشکسوتان و بازنشستگان برگزار شد، ورزشکاران مسافت پنج کیلومتری میدان کهریزک تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را طی نمودند و در پایان به همراه مسولین تربیت بدنی ارتش، فرماندهان و سرپرستان یکانها در صحن مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی حاضر و ضمن ادای احترام و نثار گل، بار دیگر آمادگی خود را جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و دفاع از مرزها و ارزش های میهن اسلامی اعلام داشتند.

همچنین در ادامه برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت روز ارتش، یک دوره مسابقه ویلچرانی نیز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، ورزشکاران جانباز از یکان های تابعه ارتش، مسافت مزار امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی تا حرم مطهر امام خمینی(ره) را طی کردند.

در پایان این رقابتها نیز از افراد و تیم های برتر تجلیل و قدردانی شد

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
نظرات

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، فرا رسیدن بیست و یکم فروردین ماه، پانزدهمین سالروز شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام "سپهبد علی صیادی شیرازی" را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است: بی شک اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مقدس دلاورمردانی است که در جهاد اکبر پیروز میدان مبارزه با نفس بودند و همچون شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با تقدیم جان خود، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه نمودند و پایبندی به عهد خود با ارزش های اسلامی را ثابت کردند.

دربخش دیگری از این اطلاعیه تأکید شدهاست جنایت تروریستی منافقان کوردل در بیست و یکم فروردین ماه 1378که منجر به شهادت آن سرباز ولایت شد، بیش از همه نشان دهنده این واقعیت است که شعار دفاع از حقوق بشر، تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف پلید مدعیانش بیش نیست. آنانی که با حمایت و چشم پوشی از فعالیت گروهک های تروریستی، بر دشمنی خود با ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان اصرار می‌ورزند.

در ادامه این اطلاعیه ضمن اشاره به حیات و زندگی سراسر خیر و برکت آن امیر سرافراز ارتش اسلام، تصریح شده است: بی‌شک، حیات آن شهید والامقام که ولی امر مسلمین جهان، ایشان را «سرباز صادق و فداکار دین و قرآن» و « نظامی مؤمن، پارسا و پرهیزگار» نامیدند، سرشار از لحظه‌های ناب ایثار و از خودگذشتگی است که نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت که شهادت، بحق شایسته و زیبنده او بود.

در پایان این اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجلیل از خدمات صادقانه آن شهید والامقام و تسلیت فقدان آن عزیز و رزمنده مخلص به امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده معزز آن شهید عزیز و خانواده های معزز شهدا و یادگاران گرامی شان، از عموم مردم قدرشناس و همرزمان حماسه آفرینش دعوت بعمل ‌آورده تا با حضور در مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی که در نقاط مختلف میهن اسلامی برگزار می شود، ضمن تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنند

تعداد بازدید از این مطلب: 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
نظرات

پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، میزبان راهیان نور خطه جنوب کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ امام جمعه دزفول در آئین گشایش این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با تقدیر از مسئولان پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با اتکا به توان و دانش داخلی به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز گفت:در این نمایشگاه قدرت نیروهای دفاعی کشور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

در این آئین امیر سرتیپ دوم خلبان موسوی یکی از فرماندهان پیشین پایگاه چهارم شکاری به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی در شهرستان دزفول پرداخت.

گفتنی است در نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری، بخشی از توان رزمی - دفاعی نیروی هوایی از جمله جنگنده های تیز پرواز و ترابری این پایگاه به نمایش گذاشته شده است.انجام پروازهای نمایشی توسط عقابان تیزپرواز نیروی هوایی بخش دیگری از برنامه های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه همه ساله با استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی رو به رو می شود. دیدن این نمایشگاه از یکم تا یازدهم فروردین 1393 برای عموم آزاد است

تعداد بازدید از این مطلب: 58
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
نظرات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از علم و هنر در تشریح و تبیین فرهنگ اسلامی ضروری است و اگر قرار باشد سبک و الگوی رفتاری و اجتماعی جامعه تغییر باید از این دو مولفه در تشریح فرهنگ و زندگی اسلامی به درستی استفاده نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نام‌گذاری سال 93 به نام « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر فرزانه انقلاب و با بیان اینکه تذکرات رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد مربوط به دوره کنونی نیست و ایشان بارها در مناسبت‌های مختلف راه‌کارهای حل مشکلات اقتصادی و رفع نواقص فرهنگی را مطرح کرده‌اند، گفت: مسئولان فرهنگی کشور باید مسائل فرهنگی را جدی بگیرند. نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: مسائل فرهنگی کشور مربوط به یک وزارتخانه یا یک دستگاه نیست. همه باید دست به دست هم دهند. حوزویان، دانشگاهیان و علما برای ارتقای فرهنگ غنی اسلام تلاش کنند و در مقابل هجمه سنگین فرهنگی دشمن ایستادگی و مقابله کنند. دولت در این زمینه تنها بانی نیست، اما مسئولیت بالایی دارد و امیدواریم اولویت کارهای اجرایی‌شان نیز در سال 93 اقتصاد و فرهنگ باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رهبر انقلاب از 20 سال پیش هشدارهای لازم در زمینه فرهنگ را داده‌اند و امروز دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: گرچه دشمنان همواره از عبارت گزینه نظامی استفاده می‌کنند اما فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند فلذا باید فعالیت‌های فرهنگی خودمان را گسترش دهیم و در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم و همگان باید همت کنند و این یک جهاد است و همه باید در میدان باشند.

حجت السلام آل‌هاشم در ادامه به موضوع اقتصاد اشاره و با بیان اینکه مسئله اقتصاد هم به مانند فرهنگ بسیار مهم است تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم‌های دشمنان حالت جنگ به خود گرفته و اکنون در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می‌بریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: هم مسئولان و هم مردم دست به دست هم دهند و در مقابل این توطئه عظیم دشمن مبارزه کنند و قطعا وضعیت کنونی نیز در حال گذر است و از خداوند متعال می‌خواهیم که ملت و مسئولان را از این مرحله هم با سربلندی عبور دهد که لازمه آن به فکر بودن مسئولان است. ما باید از وابستگی به نفت خارج شویم و تنها به نفت وابسته نباشیم و این با افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی همراه خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود