آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 59
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید سال : 61
بازدید کلی : 23386

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 23386
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392
نظرات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌گفت: دشمنان دائم از گزینه نظامی روی میز حرف می‌زنند، گرچه اعتقاد ما امروز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی به خوبی واقف‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در جمع مردم ارومیه، اظهار کرد: امروز مردم ایران امده آند که با امام، رهبر و مقتدای خویش تجدید میثاق کنند، امروز این ملت آمده‌اند تا با اهداف بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد کنند و با حضورشان از شهدای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران امروز آمده اند تا در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی، پاسخ محکمی را با حضور دشمن شکنشان بدهند.

 

انقلاب، ایران را به قدرت بلامنازع جهانی تبدیل کرد

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: بررسی تحلیلی تاریخ ایران از جهات مختلفی حائز اهمیت است، امروز چگونگی حضور سلطه و استکبار در حوزه های مختلف فکری، سیاسی، اقتصادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارد در گذشته نیز توسعه و آبادانی در کشور به گونه ای بود که علی رغم استعداد و زیر ساخت های بالفعل و بالقوه این کشور به عنوان یک کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان شناخته نمی شد.

وی بیان کرد: در گذشته آنچه که از ایران در افکار و محافل بین المللی وجود داشت، سر سپردگی و وابستگی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از تحولات عظیم قرن بیستم به شمار می رود.

 

نظریه پردازان سیاسی در ابهت انقلاب ایران مبهوت مانده اند

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: این انقلاب بسیاری از نظریه پردازان سیاسی را شگفت زده کرد و امروز پس از سی و پنج سال، حضور مردم را می بینند اما بعد از این همه سال هنوز ابعاد مختلف انقلاب و ویژگی های آن برای این ها مشخص نشده است.

وی بیان کرد: از این رو لازم است تمامی علما، دانشمندان و دانشگاهیان ابعاد و اهداف پدیده بزرگ قرن بیستم را تبیین و تشریح کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنچه که سبب پیروزی انقلاب ما شد، موتور محرکه آن یعنی رهبر انقلاب بود و یکی از مردان کم نظیر تاریخ معاصر یعنی حضرت امام خمینی(ره) این انقلاب را به پیروزی رساند.

 

آذربایجان نقش بی بدیلی در انقلاب ایفا کرده است

وی اظهار کرد: قطعاً عوامل اصلی پیروزی انقلاب اصلی اسلام، مذهب و انقلاب بود.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: برادران قهرمان آذربایجان و مردم شهید پرور ارومیه، کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش بسیار حساس و اساسی در این منطقه استراتژیک داشتند و کسانی بودند که در منطقه آذربایجان پای انقلاب ایستادند.

وی تصریح کرد: باید بدانید که این عزت و این عظمت و این اقتدار، همه به برکت امام خمینی(ره) بوده است، امامی که آفتاب حیات بخشی بود که سیاه ترین روز‌های ستم شاهی را روشن کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امام(ره) مردم را به پیکار با تاریکی‌ها برانگیخت، امام عظیم الشان، قرآن مظلوم در دوران ستم شاهی را به صحنه اجتماعی کشاند، قرآن در دوران قبل از انقلاب صرفا در مجالس خصوصی قرائت می شد، اما امروز نوجوانان ایرانی، در حفظ قرآن در محافل قرآنی نه تنها در کشور بلکه در صحنه های بین المللی افتخارات بسیاری کسب می کنند.

 

اجتهاد پویا از نوآوری ها تاثیرگذار امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام آل هاشم افزود: از خصوصیات بارز امام (ره) تاکید بر تقوا، ایمان و ارتباط تنگاتنگ دین و سیاست بود، مبارزه و مقاومت در برابر استعمار از ویژگی های بارز امام خمینی(ره) بود، طرح اجتهاد پویا از ابتکارات امام عظیم الشان بود همچنان که تبیین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکا از ابتکارات امام (ره) است.

وی تصریح کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان ما ایجاد اختلاف است اما وصیتنامه امام (ره) یکی از یادگاران جاوید آن مرد بزرگ بود که در هر زمانی تازه است و امروز نیز می تواند وحدت آفرین باشد.

 

تهدیدهای استکبار تاثیری در عزم ملت ایران ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برادران عزیز امروز دشمنان قسم خورده به بهانه فعالیت های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران، مرتب نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کنند.

وی تأکید کرد: گرچه در اتاقهای مذاکره با مسئولان سیاست خارجی کشورمان می نشینند، اما در خارج از جلسات وقتی اظهار نظر می کنند، با حرکات بی ادبانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کنند و دائم از گزینه نظامی روی میز حرف می زنند، گرچه اعتقاد ما امروز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی به خوبی واقف اند.

 

جنگ نرم عرصه جدید تقابل ایران با دنیای غرب است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم فرهنگی می خواهند زمینه برخورد سخت را فراهم آورند و امروز تنها راه مبارزه با هجوم فرهنگی دشمنان فعالیت گسترده فرهنگی ‌است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیست سال پیش خطر تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، بعدا بحث شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و عملیات فرهنگی را مطرح کردند و امروز از جنگ نرم خبر می دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز جنگ نرم به‌ویژه در این استان حساس بسیار جدی است، باید از فرزندان و خانوده ها مراقبت کرد، باید مراقب بود چراکه دشمن از طریق اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع، در صدد ایجاد فتنه است.

 

مراقب اختلاف افکنی ایادی استکبار باشید

وی اختلاف افکنی، مد گرایی، تضعیف مسئولان نظام، تضعیف اصل ولایت فقیه، ترویج فساد و بی بند و باری، ترویج مواد مخدر را از نمادهای تهاجم فرهنگی دشمن دانست و بیان کرد: باید فعالت های فرهنگی را گسترش داد و ای مسئولان نهادهای فرهنگی در برابر توطئه های فرهنگی هوشیار و بیدار باشید.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز آمده ایم از خدمات انقلاب و امام و رهبری تقدیر کنیم، آمده ایم که جشن بگیریم.

وی افزود: فراموش نکنیم دست آوردهای بزرگ انقلاب را که به برکت امام (ره) و رهبری شامل حال ما شده است.

 

بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است

به گفته وی بعد از پیروزی انقلاب تا همین امروز دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی این انقلاب به کاربسته است اما امروز دیگر می دانند تا مردم ایران حول محور ولایت فقیه حرکت می‌کنند، نمی توانند خدشه ای به این انقلاب وارد کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز رهبر معظم انقلاب نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان آزادی خواه جهان را رهبری می‌کند، امام (ره) نیز فرمودند انقلاب اسلامی باید صادر شود و امروز می بینیم که بیداری اسلامی لرزه بر پایه های استکبار انداخته است.

 

از دستاوردهای انقلاب مراقبت شود

وی گفت: خداوند متعال عنایت فرمود در ششم تیرماه سال 1360 در هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران بمب جاسازی شده در ضبط صوت به طور کامل عمل نکرد؛ تا امروز مقام معظم رهبری باشند و هدایت انقلاب را بعد از امام راحل عهده دار شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: باید به دست آورد های انقلاب در حوزه های نظامی، فرهنگی و سیاست خارجی که ابهت دشمن شکست، هم اشاره کنم چراکه صدور انقلاب و عزت یابی ایران و روز جهانی قدس، دستاورد های اقتصادی، محرومیت زدایی، خود کفایی، استقلال سیاسی و پیوند دین با سیاست نیز از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392
نظرات

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا از پذیرش 260 نفر در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم حسین ولی وند در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، هدف از برگزاری این دوره را کادر سازی برای رده های میانی نیروهای مسلح خواند و با اشاره به حضور بیش از یک هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح در این آزمون گفت: این تعداد شرکت کننده که در سال های گذشته بی سابقه بوده است از بدنه نیروهای مسلح، شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل در آزمون شرکت کرده اند.

وی ویژگی مهم شرکت کنندگان در این آزمون را سابقه خدمت بالا دانست و گفت: ما مدعی هستیم دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه، مجرب ترین کارشناسان حوزه نظامی را تربیت می کند.

امیر سرتیپ دوم ولی وند با بیان این که تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه در رشته مدیریت دفاعی تحصیل خواهند کرد، خاطر نشان ساخت: رشته های زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و پشتیبانی و خدمات رزمی؛ پنج رشته ای هستند که پذیرفته شدگان در آن به تحصیل خواهند پرداخت. ضمن این که در رشته پشتیبانی و خدمات رزمی پذیرفته شدگان در یکی از چهار شاخه نیروی انسانی، مالی، آموزش و آماد به تحصیل خواهند پرداخت.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ادامه با بیان این که این آزمون در دو بخش سوالات عمومی و تخصصی برگزار و از میان شرکت کنندگان در حدود 260 نفر پذیرفته می شوند، افزود: برای مصاحبه، یکی و نیم برابر ظرفیت که حدود 400 نفر را شامل شده، پذیرفته خواهند شد و از این تعداد در مصاحبه تخصصی که در خرداد ماه برگزار می شود، حدود 260 نفر پذیرفته نهایی می شوند.

وی در پایان گفت: این آزمون در دورشته کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی عادی و مدیریت دفاعی حرفه ای برگزار می شود که مدیریت دفاعی عادی، دوره بیست و پنجم و مدیریت دفاعی حرفه ای، دوره نهم خود را سپری می کند. همچنین در سال 93، این دانشگاه در قالب دوره دوم جنگال( جنگ الکترونیک ) و سایبر دانشجو خواهد پذیرفت

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
نظرات

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی پیام، مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اعلام خبر فوق افزود:  مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان های امام راحل (ره) هرساله و با هدف تأسی جستن از سیره عملی آن پیر فرزانه در حوزه های قرآنی و نصب العین قراردادن آن در فعالیت ها و برنامه های قرآنی صورت می پذیرد و الحمدلله حضور همه ساله فعالان قرآنی ارتش در این مراسم برکات فراوانی را به دنبال دارد که امسال نیز با حضور نمایندگان قرآنی ادارات عقیدتی سیاسی آجا از شور و حال خاصی برخوردار بود.

 

وی در ادامه افزود: دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی - قرآنی متعددی از جمله برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رویکرد طرح تدبر، اعزام 12 حافظ قرآنی آجا در رشته های حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء به اردوی انتخابی نیروهای مسلح به میزبانی وزارت دفاع به منظور اعزام به مسابقات دوستی نیروهای مسلح ایران و عمان، آغاز پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش در سراسر کشور، راه اندازی مجمع پیشکسوتان و نخبگان قرآنی آجا، حضور در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کشور در محل مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق)، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات قرآنی در مساجد شهرک های مسکونی ارتش و اهدای جوایز به برندگان این مسابقات و خادمان قرآنی، برنامه ریزی در خصوص اعزام تیم های قرآنی (حافظ و قاری) جهت حضور اثرگذار در محافل قرآنی ارتش در مناطق مرزی کشور همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور را برنامه ریزی و اجرا می نماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
نظرات

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی پیام، مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اعلام خبر فوق افزود:  مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان های امام راحل (ره) هرساله و با هدف تأسی جستن از سیره عملی آن پیر فرزانه در حوزه های قرآنی و نصب العین قراردادن آن در فعالیت ها و برنامه های قرآنی صورت می پذیرد و الحمدلله حضور همه ساله فعالان قرآنی ارتش در این مراسم برکات فراوانی را به دنبال دارد که امسال نیز با حضور نمایندگان قرآنی ادارات عقیدتی سیاسی آجا از شور و حال خاصی برخوردار بود.

 

وی در ادامه افزود: دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی - قرآنی متعددی از جمله برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رویکرد طرح تدبر، اعزام 12 حافظ قرآنی آجا در رشته های حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء به اردوی انتخابی نیروهای مسلح به میزبانی وزارت دفاع به منظور اعزام به مسابقات دوستی نیروهای مسلح ایران و عمان، آغاز پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش در سراسر کشور، راه اندازی مجمع پیشکسوتان و نخبگان قرآنی آجا، حضور در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کشور در محل مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق)، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات قرآنی در مساجد شهرک های مسکونی ارتش و اهدای جوایز به برندگان این مسابقات و خادمان قرآنی، برنامه ریزی در خصوص اعزام تیم های قرآنی (حافظ و قاری) جهت حضور اثرگذار در محافل قرآنی ارتش در مناطق مرزی کشور همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور را برنامه ریزی و اجرا می نماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
نظرات

سردار داود عامری، مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری که در محل ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: ایام دهه فجر پرشکوه‌ترین و پرافتخارترین ایام در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و برآمده از خواستگاه مردمی است که در طول این 35 سال علی‌رغم توطئه‌ها و مشکلات روزبه‌روز در شرایط بالندگی و توسعه حرکت می‌کند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان در مسیر حرکت آرمان‌های خود به پیش می‌رود خاطرنشان کرد: امروز بعد از 35 سال نیز جمهوری اسلامی همچنان بر آرمان‌های خود تاکید دارد.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر به نقش محوری ولایت فقیه اشاره و تصریح کرد: ولایت فقیه و نقش رهبری انقلاب را در یک مسیر شایسته قرار داده و ما به این افتخار می‌کنیم.

سردار عامری در ادامه به تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: مسیر حرکت امام خمینی(ره) گل‌باران خواهد شد و در روز 12 بهمن به مناسبت سالروز ورود امام (ره) به وطن به استعداد هزار نفر توسط ماموران سپاه، ارتش، ناجا و بسیج رژه موتورسواران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پنجشنبه 19 بهمن مراسم مهمانی لاله‌ها را خواهیم داشت و همان روز کارکنان نیروی هوایی ارتش و سایر فرماندهان و مسئولان ن.م با مقام معظم رهبری دیدار و تجدید بیعت می‌کنند.

اعم برنامه‌های کمیته نیروی مسلح به شرح زیر است:

-برگزاری مسابقه آدمک‌های استکبار

-اجرای برنامه بر عرشه ناو جماران توسط نیروی دریایی ارتش

-برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی رزمی و خودکفایی ارتش و پخش از صداوسیما

-اجرای سرود 000/22 نفر در مراسم 22 بهمن میدان آزادی از سوی بسیج دانش‌آموزی و اجرای سرودهای 1357 نفری توسط بسیج دانش‌آموزی در مراکز استان‌ها

-آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور در دهه مبارک فجر 000/150 نفر بسیج دانشجویی

-تامین و اعزام 32 فروند بالگرد جهت گلباران مسیر حرکت حضرت امام خمینی

-برگزاری مسابقات قرائت و حفظ قرآن و اذان بین کارکنان نیروهای مسلح در تمام کشور

-برگزاری نماز شکر به شکرانه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

-حضور منسجم و وحدت آفرین نیروهای مسلح و بسیجیان در محافل و مراسم‌ها به ویژه نماز جمعه 18/11/92

-برپایی نماز وحدت در مراکز استان‌ها با حضور فرماندهان، مسئولین ارگان‌ها و سازمان‌های ن.م

-برگزاری مسابقات ورزشی، جام دهه فجر در نیروهای مسلح و بسیج، اعم از مسابقات اسکی قهرمانی، تکواند، باستانی و...

-انجام رژه یگان‌ها از برابر تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سراسر کشور

-برگزاری صبحگاه عمومی در تمامی ستادها و پادگان‌های نظامی و انتظامی در یکی از روزهای دهه فجر

-دیدار فرماندهان و کارکنان ن.م با نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها در سراسر کشور

-تولید فیلم‌های کوتاه، مستند و نماهنگ توسط سپاه و بنیاد فرهنگی رویات فتح

-طراحی چاپ و توزیع سیر نمایشگاهی و محصولات فرهنگی توسط نیروی مسلح

-اختصاص بخشی از مطالب نشریات نیروهای مسلح به مقالات در رابطه با دهه فجر

-برگزاری مراسم شب شعر در ایام مختلف دهه فجر در رابطه با ولایت- انقلاب

-ارائه خدمات پزشکی سرپائی رایگان و درمان با تخفیف ویژه به مراجعین در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی ن.م در طول ایام دهه فجر. (آجا، سپاه، ناجا)

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
نظرات

مراسم اعطای هدایا و تقدیر از دست اندرکاران و دانشجویان نمونه شرکت کننده در هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی و اعطای درجه و سردوشی به دانشجویان دانشگاه های افسری آجا، برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، همزمان با فرا رسیدن بهمن ماه و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، آئین تقدیر از دست اندرکاران و دانشجویان نمونه هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی و اعطای درجه و سردوشی به دانشجویان دانشگاه های افسری آجا برگزار شد.

    امیر سرتیپ محمد حسن باقری، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلّح در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی و جمعی ازفرماندهان این نیرو و به پاس فعالیت های دست اندرکاران برگزاری جشن مشترک اعطای درجه دانشجویان دانشگاه افسری که در تاریخ 13 مهرماه انجام شده بود، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدا و یوم االله دهه فجر گفت: ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بار دیگر در روز 13 مهرماه سال جاری مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند و میزبان قدوم  مبارکشان بود .

وی با بیان تشریح برنامه های اجرا شده در این مراسم افزود: مراسم مذکور به نحو احسن برگزار شد و من هم مراتب تقدیر و تشکر خودم را از جانب ریاست ستاد کل نیروهای مسلّح، برادر بسیجی سرلشکر دکتر فیروزآبادی به هیئت رئیسه فرماندهی محترم کل آجا و ستاد ارتش و همچنین هیئت رئیسه فرماندهی محترم  نیروی هوایی اعلام می کنم.

معاون  نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلّح  در ادامه خاطر نشان کرد : تمامی شما عزیزان دانشجو باید ادامه دهنده راه گذشتگان خود باشید و همواره چند محور اصلی را مدنظر و الگوی خود تا پایان دوره خدمتتان قرار دهید. حفظ یاد و راه شهدا و ارتقای ظرفیت علمی دانشگاه را همواره در میان اهدافتان جای داده و ارتقای روح ایمان و باورهای دینی در کنار کار آزمودگی و انضباط عملی را نیز از دیگر راهکارهای مورد نیاز و اساسی زندگی خدمتی خود بدانید.

وی در پایان اظهار داشت: الگوی حرکت تأثیر گذار شما دانشجویان در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در جهان امروز، تمسک به قرآن کریم، سیر و سلوک نبی مکرم اسلام ( ص ) و ائمه معصومین (ع) و راه شهدا است.

شایان ذکر است این مراسم با تقدیر از 14 نفر از فرماندهان، مسئولان و دانشجویان نمونه از طرف رئیس ستاد کل نیرو های مسلّح جمهوری اسلامی ایران سردار سرلشکر دکتر فیروز آبادی پایان یافت.

تعداد بازدید از این مطلب: 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نظرات

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سیزدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در 19 بهمن 57 با حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به پیوند ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مردم، خاطرنشان کرد: بدنه و رده های مختلف ارتش از آغاز نهضت مردمی حاضر نبود در مقابل مردم بایستد و در نهایت بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با ولی امر خود، ضربه بزرگی به شاه و حکومت پهلوی وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان این که بدنه ارتش قبل از شروع انقلاب آماده پیوستن به امام و مردم بود تأکید کرد: در یکان های مختلف ارتش، بسیاری از اعلامیه های امام(ره) به چاپ می رسید و در میان کارکنان به صورت مخفیانه توزیع می شد و برخی نیز در ارتباط با امام بودند و ارتشیان را از مسائل جاری و نظرات امام باخبر می کردند که شهید نامجوی از جمله این افراد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همه این تلاش ها در 19 بهمن با بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام(ره) در مدرسه رفاه متبلور شد و کمر طاغوت را شکست، خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ در سرعت بخشیدن به انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا نمود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان با اشاره به اظهارات برخی افراد در خصوص انحلال ارتش، گفت: امام خمینی(ره) در مقابل این توطئه ایستادند و تأکید کردند که ارتش باید بماند و این حمایت، نشان دهنده عمق شناخت ایشان از بدنه ارتش بود

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نظرات

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضاخرم طوسی جانشین رئیس ستاد ارتش در  سلسله «نشست های تخصصی مفهوم شناسی معنویت» همایش تعالی معنوی نیروهای مسلح، افزود: معنویت از جنس کیفیت است و نه کمیت.بنابراین تعریف در این زمینه ضمن جامع،کامل و عمیق بودن باید منبعث از منابع دینی باشد.

وی با اشاره به نقش الگوها درترویج معنویت گفت: اگر چه رسیدن به تعاریف در این زمینه مهم است، اما مصادیق معنویت که جلوه تام و تمام آن در پیامبر اعظم متبلور است،ما را در رسیدن به این مقصود یاری می رساند.

امیر سرتیپ دوم رشید زاده، معاون پژوهش نزاجا هم در ادامه این نشست با بیان اینکه گام اول در شناخت معنویت مفهوم شناسی است، گفت: نیروهای مسلح ماهیت و فرهنگ خاصی دارد و درموضوع تعالی معنوی باید اجزای مختلف آن را مورد توجه قرار دهیم. در این صورت است که ما به درک عمیق تر از این مفهوم می رسیم.

رشید زاده با اشاره به معنویت های کاذب در دنیای معاصر، اظهار داشت:تلاش این همایش باید معطوف به تعالی معنوی در سازمان ها و روش های رسیدن به آن باشد.لذا برای رسیدن به این مقصود ابتدا باید با تقسیم بندی این مفهوم، اقدام کرد تا وضع موجود را درک کنیم و در ادامه به سمت وضع مطلوب حرکت کنیم.

وی همچنین به تعاریف امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری ازمقوله معنویت، اشاره و اظهار داشت: ما باید فرمایش های حضرت امام و مقام معظم رهبری را در زمینه تعریف مفاهیم این همایش، مورد توجه قرار دهیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود