آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 56
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید سال : 58
بازدید کلی : 23383

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 23383
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 27 دی 1392
نظرات

امیرسرلشگر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از جنبه قدرت وارد مذاکره با کشورهای 1+5 شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران: امیرسرلشکرعطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیکبخت، جانشین سازمان عقیدتی سیاس آجا با اشاره به مذاکرات ژنو تصریح کرد: دشمن می داند ما از جنبه قدرت وارد مذاکرات شدیم و طبعاً تمام کسانی که وارد مبارزه در عرصه های  سیاسی و نظامی می شوند سعی می کنند جنبه های خود را پر رنگ جلوه دهند.

سرلشکرصالحی در ادامه با بیان این که اگر دشمن در عرصه نظامی توانایی عمل داشت وارد می شد خاطرنشان کرد: دشمنان می دانند برای مواجه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی ناتوان هستند و به همین جهت تن به عرصه سیاسی دادند و البته ما در این عرصه نیز موفق هستیم.

فرمانده کل ارتش سپس انسجام ملی و قدرت اسلامی میهنی را لازمه موفقیت در عرصه های سیاسی دانست و افزود: در عرصه سیاسی هم به طور کلی قدرت ما در انسجام ملی و قدرت اسلامی میهنی است که توانست در عرصه نظامی و سیاسی ایران را به جایگاهی بالا برساند.

وی در پایان دولت را  نماینده سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: دولت نماینده سیاسی حاکمیت در نظام اسلامی ما است همان طور که نظامی ها خط مقدم خط دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن خارجی هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 27 دی 1392
نظرات

سردار سرلشگر پاسدار دکتر مصطفی  ایزدی، معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در دیدار با تعدادی از اعضای کمیته های علمی و تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین همایش تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح بیان داشتند: ارتقاء صداقت در گفتار و عمل، ایجاد باور و بصیرت و ایفای نقش فرماندهان در معنویت زایی از اولویت های مهم و از جمله اهداف رشد و تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح می باشد.


سرلشگر ایزدی همچنین با اشاره به کلمه «شجره طیبه» که در آیه 24 سوره ابراهیم (ع) آمده است گفت: منظور از شجره طیبه پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) هستند و جامعه و سازمانی که بخواهد رشد و تعالی معنوی داشته باشد باید تنها از این سرچشمه زلال و نورانی الهام بگیرند و در این مسیر گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند: «انقلاب ما، انقلاب ارزشهاست» گفت: راهبرد نیروهای مسلح برای تحقق اهداف تعالی معنوی باید نگاهی ارزش مدارانه مبتنی بر ارزشهای دینی و  الهی باشد و با این نگاه است که شخصیت های بزرگی مثل مالک اشتر و یاران و اصحاب امام حسین (ع) و در زمان ما شهید بابایی ها، شهید باکری ها، شهید صیاد شیرازی ها، شهید بروجردی ها و...تربیت یافته و به تعالی معنوی رسیده و به الگو تبدیل شده اند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا همچنین با بیان اینکه در مسیر رسیدن به تعالی معنوی در نیروهای مسلح، رسالت فرماندهی ها و عقیدتی- سیاسی ها بسیار حساس و سنگین است؛ تصریح کرد: برای دستیابی به تعالی معنوی در نیروهای مسلح ابتدا باید کلیه جهت گیری ها، مدیریت ها، نظام سازی ها و فرهنگ سازمانی را مبتنی بر نگاه نبوی و بینش معنوی تنظیم نمود و سپس بر اساس آن عمل کرد تا مقصود که همانا ساخت انسان و جامعه الهی است محقق گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
نظرات
حسام الدین آشنا روز جمعه در مراسم تشییع پیکر جان باختگان انفجار حین فیلمبرداری سریال معراجی ها افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که فعالیت برای هنرمندان در سینمای دفاع مقدس امن تر باشد و همه بدانند بالاترین استانداردهای حرفه ای در این عرصه رعایت می شود. وی یادآورشد: دولت خود را موظف می داند از هنر ایثار و شهادت حمایت کند و باید فضای کار در این عرصه امن تر شود. آشنا در ادامه توضیح داد: این مراسم و این جمعیت نشان می دهد در باغ شهادت همچنان باز است و این افراد کسانی بودند که راویان فتح بودندو قرار بود عملیات کربلای پنج را برای ما به تصور بکشند. وقوع این حادثه را به خانواده های آنها و همچنین جامعه هنری و حاضران تسلیت می گویم. پیکر رضا فرجی، علی اکبر رنجبر، محمد جواد شریفی راد و جمشید احسانی فر که 18 دی ماه در حادثه انفجار در شهرک سینمایی جان خود را از دست دادند امروز بر دوش کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مردم، هنرمندان و خانواده های داغدیده ها از جلوی بنیاد روایت فتح تا ابتدای خیابان سمیه تشییع شد. پیکر مهدی مرادی یکی دیگر از جان باختگان نیز پنج شنبه شب برای خاکسپاری به خرم آباد منتقل شد. وی دستیار محمدرضا شریفی راد، مسوول جلوه های ویژه این سریال بود. شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 بزرگراه تهران- قم واقع شده است و فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در این شهرک سینمایی درحال فیلمبرداری است. روز 18 دی ماه جواد شریفی راد، مهدی مرادی، رضا فرجی و علی اکبررنجبر (مدیرشهرک دفاع مقدس)، جمشید اصفهانی فر (نگهبان شهرک دفاع مقدس) حین تلاش درصحنه فیلمبرداری فیلم معراجی ها و آماده کردن صحنه هایی از جنگ جان خود را از دست دادند. داستان این مجموعه تلویزیونی از آنجا آغاز می شود که تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده قرار است در یکی از دانشگاه ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از اساتید به آشوب و جنجال در دانشگاه اقدام می کنند، به نحوی که آغاز قصه ای می شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...
تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رامین رها
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
نظرات
جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با بیان این که صبح امروز بار دیگر حملات پیاپی دزدان دریایی به یک فروند کشتی ایرانی ناکام ماند گفت: با توقف بادهای موسمی و مساعد شدن شرایط جوی، دزدان دریایی فعالیت خود را در خلیج عدن از سر گرفته اند. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ دریاداردوم شهرام ایرانی، جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: پس از نجات نفتکش ایرانی از چنگ 12 قایق دزدان دریایی، صبح امروز هشت فروند قایق تندرو آنها به یک فروند کشتی ایرانی هجوم آوردند که با عملیات به موقع تیم اسکورت و عملیات ویژه و حضور به موقع ناوگروه بیست و هشتم در منطقه، دزدان دریایی متواری شدند. وی با اشاره به این که این حادثه در منطقه میانی خلیج عدن و در 80 مایلی جنوب رأس فرتاک اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: تا زمانی که ناوگروه های نیروی دریایی ارتش و تیم های اسکورت و عملیات ویژه این نیرو در منطقه تحت نفوذ دزدان دریایی حضور مستمر دارند، هیچ خطری ناوگان تجاری و نفتکش ما را در دریا تهدید نمی کند و حضور دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضامن تأمین امنیت اقتصاد کشور خواهد بود. دریادار دوم ایرانی با بیان این که بیش از 93 درصد تجارت کشور ما از طریق دریاست افزود: امروز با عنایات حضرت حق، سیادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برقرار است و همین سیادت و اقتدار دریایی موجب شده است که در شرایط کنونی از وارد آمدن کوچکترین ضربه به اقتصاد کشور جلوگیری شود
تعداد بازدید از این مطلب: 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود